گارانتی- تعمیرات هوشمند

ما واحد تعمیرات لوازم خانگی هستیم

گارانتی- تعمیرات هوشمند

ما واحد تعمیرات لوازم خانگی هستیم

گارانتی - تعمیرات هوشمند
ما واحد تعمیرات هوشمند کلیه لوازم خانگی در تهران و ایران هستیم. امیدواریم بتوانیم کاری بکنیم که از خدمات ما لذت کافی را ببرید.

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تعمیر پکیج

تعمیر پکیج، از تخصصی ترین خدمات است که توسط واحد تعمیرات لوازم خانگی گارانتی صورت می گیرد. برای تعمیرات پکیج خود می توانید با شماره ذیل تماس بگیرید تا گارانتی نسبت به ارسال کارشناس تعمیر پکیج اقدام بکند.

تلفن واحد تعمیرات پکیج گارانتی: 02172036

ثبت درخواست تعمیر

تعمیرات پکیج بصورت شبانه روزی در تهران و کرج بصورت همه روزه صورت و 24 ساعته انجام می گیرد. هر زمان که فکر کردید پکیج شما نیاز به تعمیرات دارد می توانید با کارشناسان واحد تعمیرات پکیج گارانتی تماس بگیرید.

سرویس و تعمیر پکیج را به گارانتی بسپارید!

با سرد شدن هوا معمولا استفاده از پکیج ها بیشتر می شود. در صورت بروز هرگونه مشکل در سیستم پکیج، تولید آب گرم و سیستم گرمایش شوفاژ مختل شده و دیگر نه از آب گرم خبری هست و نه از گرمایش منزل. در این حالت اکثرا افرا بصورت خود سرانه نسبت به تعمیر پکیج یا سرویس آن اقدام می کنند. که البته در مواردی ظاهری مانند ریستارت کردن پکیج یا باز کردن شیر آلات آن متصله موضوع حل خواهد شد ولی در موارد عمیق تر دیگر کاری از دست دارندگان پکیج کاری بر نمی آید و نیاز است که با تعمیرکار پکیج تماس گرفته تا مشکلشان را حل بکند.

گارانتی، با داشتن متخصصان تعمیرات پکیج ایران رادیاتور و متخصصان تعمیرات بوتان کلیه خرابی های این پکیج ها را مرتفع می کند.

هزینه سرویس و تعمیر پکیج چقدر است؟

اهزینه سرویس و تعمیر پکیج همواره جزء سوالاتی است که در ابتدای تماس، کاربران از کارشناسان گارانتی سوال می کنند. اعلام هزینه تعمیر پکیج هیچ گاه از پشت تلفن قابل پیش بینی نمی باشد. ولی در حالت کلی مواردی وجود دارند که هزینه های آن همواره مشخص است:

  1. هزینه ایاب و ذهاب برای تعمیر پکیج در کل تهران 250.000 ریال می باشد.
  2. هزینه سرویس و تنظیم کلی همه برندها پکیج در کل تهران مبلغ 700.000 ریال می باشد.
  3. هزینه قطعات در حضور مشتری اعلام می شود و در صورت موافق بودن این مبلغ از مشتری اخذ می شود.
  4. هزینه تعمیر پکیج نیز بستگی به این دارد که چه قطعه ای نیاز به تعمیر و سرویس دارد که این هزینه تعمیر نیز به مشتری اعلام می شود و در صورت موافقت، از مشتری اخذ می شود.

هزینه تعمیر پکیج برندهای مختلف به دلیل طراحی متفاوت آن متفاوت است. برای مثال هزینه تعمیر پکیج ایران رادیاتور نسبت به هزینه تعمیر پکیج بوتان متفاوت بوده و کمی بالاتر است و هزینه تعمیر پکیج ایفو نیز با این دو دستگاه متفاوت است. که این تفاوت ها همانطور که ذکر رفت با یکدیگر متفاوت است.

سوالات متداول در مورد تعمیر پکیج

 

خدمات سرویس پکیج چگونه است و شامل چه مواردی می شود؟


سرویس پکیج بصورت جزئی و کلی توسط تعمیر کار پکیج وب سایت گارانتی صورت می گیرید. سرویس پکیج شامل رفع عیب های نرم افزاری، بررسی کلی دستگاه از لحاظ وجود داشتن هر گونه مشکل و بررسی اینکه آیا در آینده دچار مشکلی خواهید یا خیر و نجحوه رفع این مشکلات است.

 

 

خدمات تعمیرات پکیج چیست و چگونه انجام می شود؟


تعمیرات پکیج با برندهای گوناگون توسط کارشناسان گارانتی صورت می گیرد.
هر گونه ایرادی که در پکیج دیواری شما وجود داشته باشد توسط کارشناسان تعمیر پکیج گارانتی صورت می گیرد.
کلیه خطاهای الکترونیکی و مکانیکی پکیج توسط کارشناسان شناسایی شده و رفع عیب می شوند.
 
 
 
 

خطاهای پکیج را بهتر بشناسید!


خطای پکیج ایران رادیاتور:

کد : 30-40: مشکل داخلی برد

کد 40-60-80 یا 40-60-70 : مشکل در فن یا سوییچ ایمنی دودکش

کد 40-70 :کم بودن آب داخل دستگاه

کد 40-70-80 : دمای بالای 105 داخل دستگاه اتفاق افتاده است و سنسور حد عمل کرده است

کد  50-60 یا 50-70-80 در این حالت NTC مدار شوفاز مشکل دارد

کد 50-70 یا 50-80 : در این حالت NTC آب گرم مصرفی مشکل دارد

کد 70-80 : نبود گاز یا عدم تشخصی شعله یا سنسور شعله(یون)

کد 80: فعال شدن ترموستات ایمنی(105 درجه)

کد 70: افزایش حرارت مبدل اولیه و دمای بالاتر از 89 درجه آن

کد 60-80 : عملکرد ضدیخ زدگی با پمپ روشن

کد 60-70: عملکرد ضد یخ زدگی با مشعل روشن

کد 50-70-80: سنسور شوفاژ قطع شده است

جهت آگاهی کامل از لیست خطاهای پکیج ایران رادیاتور اینجا کلیک کنید.

کد E01: در این حالت در روشن شدن مشعل مشکلی وجود دارد که شعله تشکیل نمی شود.

کد E02: کلید حرارتی در اثر بالا رفتن غیر مجاز دمای آب عمل کرده یا این کلید قطع می باشد.

کد E03: در این حالت کلید حرارتی کلاهک عمل کرده است.

کد E04: در این حالت فشار آب سیستم گرمایش قطع است.

کد E06: در این حالت NTC یا سنسور آب مصرفی خراب است.

کد E07: در این حالت NTC یا سنسور آب گرمایش خراب است.

کد E09: در این حالت گردش آب در پکیج وجود ندارد یا قطعه ای در این مدار مانند پمپ خراب است. عملکرد برد نیز باید چک شود.

کد E11: در این حالت شعله مشکل دارد.

کد E12: سیستم ماژول گاز ورودی مشکل دارد.

کد E28: یک خطا بیش از 5 بار تکرار شده است.

همواره مطئمن باشید که فشار داخلی دستگاه بالاتر از 1 بار باشد. فشار مطلوب داخل پکیج چیزی بین 1 تا 1.5 بار است.

چک بکنید که دستگاه به برق باشد یا اینکه برق داخل پریز وجود داشته باشد. گاهی اوقات به دلیل خرابی پریز برق، برق داخل پکیج وجود ندارد و نه نظر می رسد که پکیج خراب است. سعی کنید هوای مدار شوفاژ را بگیرید چرا که وجود هوا داخل مدار شوفاژ باعث می شود که در کار پکیج اختلال شدید بوجود آید.

 

 

تعمیر پکیج
تعمیرات پکیح ایران رادیاتور

تعمیرات تخصص پکیج ایران رادیاتور در وب سایت گارانتی می پذیرد. برای اطلاعات بیشتر روی لینک ذیل کلیک کنید.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور
تعمیر پکیج
تعمیرات پکیج بوتان

تعمیرات تخصصی پکیج بوتان در گارانتی صورت می پذیرد. برای اطلاعات بیشتر روی لینک ذیل کلیک کنید تا اطلاعات بیشتر دریافت کنید.

تعمیر پکیج بوتان

 

  • گارانتی تعمیرات ایرانی
  • ۰
  • ۰

نمایندگی تعمیرات فلر (Feller) گارانتی، به عنوان تعمیرگاه مرکزی فلر به کلیه دارندگان این محصول خدمات تعمیرات لوازم خانگی فلر را ارائه می نماید. شما می توانید برای تعمیر لوازم خانگی فلر خود با واحد تعمیرات لوازم خانگی فلر گارانتی تماس حاصل نمایید.

شماره تماس با واحد تعمیر لوازم خانگی فلر : 02172036

ثبت درخواست تعمیر

نمایندگی تعمیرات فلر

برند فلر از معتبرترین برندهای لوازم خانگی می باشد که دارای لوازم خانگی سبک مانند سرخ کن، پلوپز، کتری برق، پنکه و ... است. این شرکت یک برند آلمانی محسوب می شود که در سال 1994 آغاز به کار کرده است و توانسته است با شرکتهای بزرگ تولیدکننده لوازم خانگی رقابت بسیار بالایی داشته باشد.

 

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی فلر در تهران و حومه

گارانتی به عنوان نمایندگی تعمیرات فلر کلیه خدمات مربوط به سرویس و تعمیر محصولات این برند را ارائه می دهد. گارانتی با استفاده از متخصصین و کارشناسان امر تعمیر توانسته است با استفاده از تجهیزات به روز تعمیرات لوازم خانگی کلیه لوازم خانگی را تعمیر و در اختیار شما کاربران عزیز قرار بدهد.

نمایندگی تعمیر محصولات فلر

اگر نیاز به اطلاعات بیشتر در خصوص تعمیرات محصولات فلر دارید می توانید با تماس با شماره های سازمان نسبت به دریافت اطلاعات مورد نیاز خود اقدام بکنید. گارانتی تعمیر کلیه محصولات فلر از جمله یخچال، لباسشویی، ظرفشویی و ... را تحت پوشش خود قرار داده و توانسته است رضایتمندی بالایی را از شما عزیزان کسب نماید. همچنین برای آموزش دیدن در خصوص نحوه عملکرد محصولات فلر شما می توانید با شماره های بالا تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر فلر در تهران

مجموعه گارانتی، به عنوان نمایندگی تعمیرات فلر تهران بصورت کاملا تخصصی، با بهره گیری از متخصصان این موضوع بصورت شبانه روز در خدمت شما دارندگان محصولات فلر می باشد. در صورتی نیاز به تماس و مشاوره با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی فلر دارید می توانید با شماره مندرج در بالا تماس بگیرید تا کارشناسان گارانتی در اسرع وقت نسبت به این ارسال کارشناس برای بازدید از لوازم خانگی سنگین مانند یخچال یا ماشین لباسشویی شما داشته باشند.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی فلر در محل(منزل)

گارانتی، به عنوان نمایندگی تعمیرات محصولات فلر با شعار تعمیرات هوشمند، برای محصولات فلری که نمی توان آن را جابجا کرد، خدمات در محل را راه اندازی کرده است. شما می توانید هنگام تماس با مجموعه گارانتی، بعد از ارائه توضیحات لازم به اپراتور، نسبت به ذکر این موضوع که نیاز به ارسال کارشناس جهت تعمیر لوازم خانگی فلر در محل دارید اقدام کنید تا گارانتی نسبت به این موضوع اقدامات لازم را صورت بدهد.

اقدامات گارانتی بعد از تماس

بعد از تماس شما با مجموعه گارانتی، به عنوان نمایندگی تعمیرات فلر به چند بخش تقسیم بندی می شود:

  1. بعد از تماس شما با گارانتی در خواست شما در مجموعه ثبت می شود.
  2. در صورت تمایل پیک دریافت کالا برای شما ارسال می شود(البته هزینه پیک رایگان نمی باشد).
  3. در صورتیکه بتوانید محصول فلر خود را به تعمیرگاه بفرستید می توانید به آدرس گارانتی ارسال کنید.
  4. درصورتیک نیاز به ارسال کارشناس باشد، گارانتی کارشناس تعمیرات محصولات فلر را برای کارشناسی ارسال می کند.

گارانتی برای رضایت شما مشتریان عزیز در کلیه نقاط تهران خدمات تعمیرات محصولات فلر را ارئه میدهد. فقط کافیست با شماره تلفن ذکر شده در بالا تماس بگیرید.

نمایندگی مرکزی فلر

گارانتی به عنوان نمایندگ فلر مرکزی در ایران با توان بالای متخصصین خود در اسرع وقت نسبت به تعمیر و بروزرسانی محصولات فلر اقدام می کند. در صورت نیاز به دانستن اطلاعات بیشتر در خصوص اینکه محصولات فلر چگونه عمل می کند می توانید با شماره گارانتی تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار بدهد.

خدمات پس از فروش فلر و شماره نمایندگی

شماره تلفن نمایندگی فلر در غرب تهران : 02172036

شماره تلفن نمایندگی فلر در شرق تهران : 02172036

مجموعه گارانتی با داشتن کادری مجرب به عنوان نمایندگی تعمیرات فلر در تهران، شرق غرب شمال و جنوب تهران همواره خدمات خود را با بالاترین کیفیت در اختیار شما کاربران عزیز می گذارد.

در صورت تمایل می توانید مقالات مرتبط با تعمیر محصولات فلر را در لینک های ذیل مشاهده بکنید.

در صورتیکه از پلوپز فلر استفاده می کنید تعمیر پلوپز فلر مقاله ای است که توسط آن شما می توانید نسبت به تعمیر این محصول اطلاعاتی کلی بدست بیاورید. که شاید دیگر نیازی به مراجعه به نمایندگی تعمیر محصولات فلر نداشته باشد.

 

خدمات نمایندگی تعمیرات فلر

 

چه خدماتی توسط نمایندگی فلر انجام می شود؟


خدمات گارانتی به عنوان نمایندگی تعمیرات فلر، بصورت شبانه روزی انجام می گیرد. خدماتی که در وب سایت گارانتی به شرح ذیل است. بعد از ثبت درخواست شما در وب سایت گارانتی، کارشناسان گارانتی با شما تماس خواهند گرفت. در صورت لازم کارشناسان گارانتی به منزل شما مراجعه کرده و کالای شما را جهت تعمیر دریافت می کنند. همچنین بعد از تعمیر دستگاه مجموعه گارانتی کالای شما را درب منزلتان خواهند آورد. البته این هزینه ایاب رایگان نمی باشد. اما باتوجه به اینکه 

 

چگونه درخواست تعمیر خود را در نمایندگی تعمیرات فلر ثبت کنیم؟


تعمیرات پکیج با برندهای گوناگون توسط کارشناسان گارانتی صورت می گیرد.
هر گونه ایرادی که در پکیج دیواری شما وجود داشته باشد توسط کارشناسان تعمیر پکیج گارانتی صورت می گیرد.
کلیه خطاهای الکترونیکی و مکانیکی پکیج توسط کارشناسان شناسایی شده و رفع عیب می شوند.
 
 
 

شرایط ضمانت، در نمایندگی تعمیرات فلر چگونه است؟


گارانتی به عنوان نمایندگی تعمیر فلر، برای جلب رضایت مشتریان عزیز در زمینه تعمیر لوازم برقی، قطعاتی که هنگام تعمیر تعویض شده اند را برای مدت 3 ماه ضمانت می کند و در صورتیکه قطعه ای تعمیر شد برای مدت 1 ماه آن قطعه تعمیری را نیز ضمانت خواهد کرد.

 

سر آخر گارانتی، به عنوان نمایندگی تعمیر فلر با داشتن رضایتمندی بالایی را از شما عزیزان دریافت کرده است. لذا در صورت داشتن هرگونه سوال یا مطلبی که برای شما مبهم می باشد می توانید با شماره های مندرج در بالا تماس بگیرید.

 

 

  • گارانتی تعمیرات ایرانی
  • ۰
  • ۰

تعمیر پکیج ایساتیس، در واحد تعمیرات پکیج گارانتی صورت می گیرد. برای تعمیر پکیج ایساتیس خود می توانید با واحد تعمیرات گارانتی ارتباط برقرار بکنید.

تلفن واحد تعمیرات پکیج ایساتیس گارانتی: 02172036

 

نکات تعمیر و نگهداری پکیج دیواری ایساتیس:

 

با شروع شدن فصل سرما و شروع استفاده بیشتر از آب گرم و سیستم گرمایش و استفاده از شوفاژ، بالطبع همه افراد به فکر سلامت پکیج و سیستم گرمایش منزل یا محل کار خود هستند. در این نوشته نکاتی را برای تعمیر و نگهداری پکیج تان بیان می کنیم تا به شما در بهره برداری هرچه بهتر از پکیجتان کمک بکند.

نکته اول اینکه به دمای پکیج دقت زیادی داشته باشد تا از دمای متداول و معمولی بالاتر نرود.

نکته دوم  اینکه به هیچ وجه در زیر آن از وسایلی که گاز سوز که ایجاد شعبه می کنند استفاده نکنید.

نکته سوم اینکه در صورت بروز هرگونه مشکل برای دستگاه حتما با تعمیرکار پکیج تماس گرفته و از وی راهنمایی بگیرید.

در صورتیکه از فیلتر رسوب گیر در ورودی آب استفاده می کنید حتما هر از گاهی آنرا باز کنید تمیز کنید یا آنرا تعویض کنید. فشار هوایی محیطی که پکیج در آن نصب می شود به هیچ عنوان نباید منفی شود مانند مکانهایی که از فنهای قوی استفاده می کنند علت آن هم این است که باعث برگشت دود از لوله دودکش دستگاه به داخل محیط می شود.

 

در خصوص نشتی آب در مسیر لوله های آب و شوفاژ متصل شده به  دستگاه دقت لازم را داشته باشید. همچنین همواره مراقب باشید تا دستگاه بدون آب کار نکند. چرا که این موضوع بسیار زیان بار و حتی خسارت بار است.

 

هیچ وقت نگذارید فشار آب بسته داخلی آن به زیر عدد 1 بار برسید و در صورتیکه این اتفاق افتاد حتما شیر پرکن را باز کنید تا فشار داخلی بالا برود و پس از اینکه به عدد 1 رسید شیر را ببندید.

نحوه رسوب زدای و تعمیر پکیج دیواری ایساتیس

 

اولین نکته ای که باید ذکر کرد این است که این موضوع(تعمیر پکیج ایساتیس) نیاز به تعمیر کار پکیج مخصوص خود دارد. و لذا در صورتیکه از آن سر در نمی آورید سعی نکنید خودتان تعمیرات کنید.

دوم اینکه پیشگیری همواره بهتر از درمان است! بنابراین قبل از اینکه دستگاه رسوب ببندد لازم است با کار گذاشتن یک فیلتر رسوب گیر از رسوب گرفتن داخل دستگاه جلوگیری بکنید. در صورتیکه این کار را نکردید و داخل لوله هایش رسوب گرفت می توانید با اقداماتی که در ذیل بیان می شود بطور نسبی عمل رسوب گیری را انجام بدهد:

ابتدا شیر ورودی آب دستگاه را ببندید سپس شیر آب گرم را باز کنید و شیر شوفاژ را هم باز کنید تا فشار دستگاه به صفر برسد.

حالا روکش پکیج را باز کنید و مبدل به پکیج را هم باز و پایین بیاورید. برای رسوب زدایی یا اصطلاحا اسید شویی از ماده شیمیایی به نام دیسکلر استفاده می شود. سعی کنید به پوستان برخورد نکند چرا که باعث ایجاد سوختگی می شود همینطور آنرا به هیچ عنوان آنرا بو نکنید چرا که باعث تنگی نفس می شود.

نکته ! سعی کنید از اسیدهای مربوط به همین کار استفاده کنید چرا که در صورتیکه از اسیدهای قویتری استفاده کنید ممکن است آسیب بسیار جدی به مبدل پکیج خود وارد کنید.

 

در صورتیکه پکیج را به موقع رسوب زدایی نکنید هم ممکن است آسیبهای جدی ای به دستگاه خود بزنید. البته این نکته هم لازم است که گفته شود گرفتن رسوب داخل دستگاه فقط متعلق به پکیج ایران رادیاتور ایساتیس نمی باشد و برای همه برندهای پکیج اتفاق می افتد.

مشکلاتی که رسوب برای پکیج ایساتیس پیش می آورد

 

اولین مشکلی که رسوب داخل پکیج ایجاد می کنه این است که لوله های مبدل پکیج پر از رسوب می شود و آب براحتی داخل مبدل پکیج حرکت نمی کند. بنابراین انتقال حرارت خوبی برای گرم کردن رادیاتورها انجام نمیشه و خانه شما سرد می ماند.

دومین مشکلی که پیش می آید این است که بخاطر رسوب انتقال حرارت بصورت مناسب صورت نمی گیرد و در نهایت راندمان پکیج شما کاهش یافته و نیاز به پرداخت پول بیشتر برای مصرف گاز خواهید شد.

 

  • گارانتی تعمیرات ایرانی
  • ۰
  • ۰

تعمیر پکیج بوش، در واحد تعمیرات پکیج گارانتی صورت می گیرد. برای تعمیر پکیج بوش خود می توانید با واحد تعمیرات گارانتی ارتباط برقرار بکنید.

تلفن واحد تعمیرات پکیج بوش گارانتی: 02172036

 

نکات تعمیر و نگهداری پکیج دیواری بوش:

 

با شروع شدن فصل سرما و شروع استفاده بیشتر از آب گرم و سیستم گرمایش و استفاده از شوفاژ، بالطبع همه افراد به فکر سلامت پکیج و سیستم گرمایش منزل یا محل کار خود هستند. در این نوشته نکاتی را برای تعمیر و نگهداری پکیج تان بیان می کنیم تا به شما در بهره برداری هرچه بهتر از پکیجتان کمک بکند.

نکته اول اینکه به دمای پکیج دقت زیادی داشته باشد تا از دمای متداول و معمولی بالاتر نرود.

نکته دوم  اینکه به هیچ وجه در زیر آن از وسایلی که گاز سوز که ایجاد شعبه می کنند استفاده نکنید.

نکته سوم اینکه در صورت بروز هرگونه مشکل برای دستگاه حتما با تعمیرکار پکیج تماس گرفته و از وی راهنمایی بگیرید.

در صورتیکه از فیلتر رسوب گیر در ورودی آب استفاده می کنید حتما هر از گاهی آنرا باز کنید تمیز کنید یا آنرا تعویض کنید. فشار هوایی محیطی که پکیج در آن نصب می شود به هیچ عنوان نباید منفی شود مانند مکانهایی که از فنهای قوی استفاده می کنند علت آن هم این است که باعث برگشت دود از لوله دودکش دستگاه به داخل محیط می شود.

 

در خصوص نشتی آب در مسیر لوله های آب و شوفاژ متصل شده به  دستگاه دقت لازم را داشته باشید. همچنین همواره مراقب باشید تا دستگاه بدون آب کار نکند. چرا که این موضوع بسیار زیان بار و حتی خسارت بار است.

 

هیچ وقت نگذارید فشار آب بسته داخلی آن به زیر عدد 1 بار برسید و در صورتیکه این اتفاق افتاد حتما شیر پرکن را باز کنید تا فشار داخلی بالا برود و پس از اینکه به عدد 1 رسید شیر را ببندید.

نحوه رسوب زدای و تعمیر پکیج دیواری بوش

 

اولین نکته ای که باید ذکر کرد این است که این موضوع(تعمیر پکیج بوش) نیاز به تعمیر کار پکیج مخصوص خود دارد. و لذا در صورتیکه از آن سر در نمی آورید سعی نکنید خودتان تعمیرات کنید.

دوم اینکه پیشگیری همواره بهتر از درمان است! بنابراین قبل از اینکه دستگاه رسوب ببندد لازم است با کار گذاشتن یک فیلتر رسوب گیر از رسوب گرفتن داخل دستگاه جلوگیری بکنید. در صورتیکه این کار را نکردید و داخل لوله هایش رسوب گرفت می توانید با اقداماتی که در ذیل بیان می شود بطور نسبی عمل رسوب گیری را انجام بدهد:

ابتدا شیر ورودی آب دستگاه را ببندید سپس شیر آب گرم را باز کنید و شیر شوفاژ را هم باز کنید تا فشار دستگاه به صفر برسد.

حالا روکش پکیج را باز کنید و مبدل به پکیج را هم باز و پایین بیاورید. برای رسوب زدایی یا اصطلاحا اسید شویی از ماده شیمیایی به نام دیسکلر استفاده می شود. سعی کنید به پوستان برخورد نکند چرا که باعث ایجاد سوختگی می شود همینطور آنرا به هیچ عنوان آنرا بو نکنید چرا که باعث تنگی نفس می شود.

نکته ! سعی کنید از اسیدهای مربوط به همین کار استفاده کنید چرا که در صورتیکه از اسیدهای قویتری استفاده کنید ممکن است آسیب بسیار جدی به مبدل پکیج خود وارد کنید.

 

در صورتیکه پکیج را به موقع رسوب زدایی نکنید هم ممکن است آسیبهای جدی ای به دستگاه خود بزنید. البته این نکته هم لازم است که گفته شود گرفتن رسوب داخل دستگاه فقط متعلق به پکیج بوش نمی باشد و برای همه برندهای پکیج اتفاق می افتد.

مشکلاتی که رسوب برای پکیج بوش پیش می آورد

 

اولین مشکلی که رسوب داخل پکیج ایجاد می کنه این است که لوله های مبدل پکیج پر از رسوب می شود و آب براحتی داخل مبدل پکیج حرکت نمی کند. بنابراین انتقال حرارت خوبی برای گرم کردن رادیاتورها انجام نمیشه و خانه شما سرد می ماند.

دومین مشکلی که پیش می آید این است که بخاطر رسوب انتقال حرارت بصورت مناسب صورت نمی گیرد و در نهایت راندمان پکیج شما کاهش یافته و نیاز به پرداخت پول بیشتر برای مصرف گاز خواهید شد.

  • گارانتی تعمیرات ایرانی
  • ۰
  • ۰

تعمیر پکیج بوتان، در واحد تعمیرات پکیج گارانتی صورت می گیرد. شما می توانید با تماس با واحد تعمیر پکیج گارانتی سریعا خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید.

واحد تعمیرات پکیج بوتان : 02172036

 

تعمیر پکیج بوتان

پکیج بوتان نسبت به دیگر پکیج های نیاز کمتری به تعمیرات دارد. اما خرابی و رفع عیب آن نیز مانند دیگر پکیج ها می باشد.

خرابی های متداول پکیج بوتان:

روشن نشدن مشعل پکیج دیواری بوتان:

علت روشن نشدن مشعل این پیکج به مواردی مانند نوسان فشار آب، نوسان جریان برق، نقص در ورودی گاز، نقصان در هوای ورودی، کاهش فشار گاز ورودی مربوط است.

برای حل تمامی مشکلات ذکر شده بتریت باید کارهای ذیل را انجام داد.

فشار آب را با گذاشتن پمپ آب در ورودی آب ساختمان خود بالا ببرید. برای حل مشکل نوسان برق در خصوص دستگاه بایستی از محافظ برق استفاده نمایید. برای حل مشکل فشار گاز ورودی به دلیل اینکه فشار گاز ورودی زیاد در کل ساختمان تغییری نمی کند و تنهای لازم است از شیر بزرگتری استفاده نمایید و شیر ورودی گاز را تعویض نمایید. یا با شرکت گاز تماس بگیرید تا نسبت به رفع کمبود فشار گار به شما کمک بکند.

در صورتیکه فشار هوای دستگاه مشکل دارد لازم است سوییچ فشار هوای دستگاه را تعویض نمایید.

غیر فعال شدن پمپ پکیج بوتان:

علت اصلی روشن نشدن پمپ پکیج نداشتن برق در ورود و یا اتصالات ناقص در سیم کشی می باشد. البته از سوخته بودن یا گرفتگی خود پمپ غافل نباشید. از طرف دیگر ممکن است سیم کشی داخل پکیج نیز ایراد داشته باشد.

برای بکار انداختن پمپ پکیج بوتان ابتدا پریز برق را چک کنید فیوز پمپ و سیم کشی دستگاه را چک نمایید. در صورتیکه مشکل حل نشد پمپ باید سرویس با تعویض گردد.

سرد بودن رادیاتورهای منزل:

رسوب گرفتن داخل مبدل یا کاهش فشار یا مشکل در ورودی گاز، خرابی در سنسور گرمایش یا عدم انتخاب سایز مناسب پکیج همگی جزء عوامل است که باعث می شود پکیج تنواند رادیاتورهای منزل شما را گرم نگه دارد.

برای رسوب زدایی مبدل بایستی اسید شویی انجام دهید و در صورتیکه مشکلی در ورودی گاز دارید حتما با اداره گاز تماس بگیرید و یا اینکه با کمک گیری از متخصص لوله کشی شیر ورودی گاز را تعویض کنید. همچنین لوله های ورودی آب پکیج را نیز درست نمایید.

خدمات و تعمیرات بوتان در گارانتی به بهترین کیفیت و بالاترین سرعت انجام می شود.

کاهش دمای آب خروجی پکیج

دمای آب خروجی پایین و سرد است و مناسب استحمام نمی باشد.

علت سرد بودن آب خروجی تشکیل رسوب در مبدل دستگاه، یا ایراد در گاز ورودی یا مشکل در سنسور آب گرم ورودی است. که بایستی مبدل رسوب زدایی و اسید شویی بشود. البته برای مشکل در گاز ورودی نیز بایستی به اداره گاز مراجعه کرد. سنسور آب گرم نیز ممکن است خراب باشید که با تعویض آن نیز ممکن است پکیج درست شود.

 

روشن شدن نامناسب پکیج و با حالت انفجاری

از علت بد روشن شدن دستگاه یا بحالت انفجاری روشن شدن پکیج می توان به فشار گاز ورودی نا مناسب مشکل در الکترود جرقه زن یا فاصله کم یا زیاد الکترود جرقه زن می باشد. در صورتیکه فشار گاز نا مناسب است بایستی آن را تنظمی کرد و الکترود را در حدود 3 الی 5 میلی متر تنظیم نماییم.

تعمیرات پکیج بوتان

خاموش و روشن شدن مکرر پکیج:

علت خاموش روشن شدن مکرر دستگاه به میزان پایین چرخش آب در مدار گرمایش می باشد یا اینکه تعداد رادیاتورهای انتخابی نا مناسب است.

برای حل این مشکلات باید شیر مدار را بیشتر باز کرد یا اینکه تعداد رادیاتورها را افزایش داد.

پکیج سرو صدای زیادی ایجاد می کند:

در صورتیکه پکیج سروصدای زیادی تولید می کند علتش وجود هوا در آن است  یا رگولاتور آن خود عمل نمی کند. در این صورت باید دستگاه را هواگیری کرد یا روتر پمپ دستگاه را تعویض کرد.

تعمیر پکیج بوتان

با دپارتمان تعمیر پکیج بوتان و عیب یابی

همراه باشید

قطع شدن مداوم دودکش پکیج:

در این حالت به احتمال زیاد مسیر دودکش پکیج بوتان گرفته است  که بایستی راه دودکش را باز کرد و در صورت نیاز آن را تعویض کرد.

 

نمایش غلط دمای آب:

در این حالت به احتمال زیاد سنسور NTC دستگاه خراب است و بایستی تعویض گردد.

یخ زدگی آب پکیج و جام شدن پمپ دستگاه:

علت بروز این مشکل عدم کارکرد صحیح سیستم ضد یخ و ضد گریپاژ دستگاه می باشد. این نکته را مد نظر داشته باشد که قبل از زمستان پکیج نیاز به تزریق ضد یخ دارد.

پایین بودن فشار آب خروجی:

فشار آب خروجی از دستگاه از فشار آب ورودی تامین می شود و دستگاه مقدار کمی افت فشار ایجاد می کند. لذا علت اصلی عدم فشار در خروجی نداشتن فشار در ورودی است. التبه موارد دیگری مانند نشتی در رادیاتورها، لوله کشی و اتصالات دستگاه نیز باعث این کاهش فشار می شوند. پس بهتر است که از پمپ خانگی استفاده کرد و نشتی های احتمالی را از بین برد.

رنگ زرد شعله در پکیج دیواری بوتان:

در این حالت ایراداتی مانند عدم مکش مناسب دودکش، هوای کم در محیط، کثیف بودن مشعل پکیج، عدم انتخاب مشعل مناسب با نوع گاز مصرفی یا وجود دوده در دیگ یا دودکش دخیل هستند. که برای حل آن باید مسیر دودکش را تعمیر کنید و دریچه ای برای ورود هوای تازه برای دستگاه تعبیه کرد. همچنین باید بصورت دوره ای مشعل و دیگ و دودکش را تمیز کاری کرد.

 

تعمیرات پکیج بوتان

با دپارتمان تعمیر پکیج بوتان و عیب یابی

همراه باشید تا اطلاعات مفید را دریافت کنید.

 

 

 

کاهش مکرر فشار آب پکیج بوتان

در این حالت مشکل وجود نشتی در پکیج ، اتصالات آن و یا رادیاتور ها است که بایستی این نشتی ها را رفع کرد.

گرم نشدن رادیاتورها در حالتیکه پیکج روشن است:

علت گرم نشدن رادیاتورها در حالتیکه پکیج روشن است می تواند مواردی مانند وجود هوا در دستگاه یا سیستم رادیاتور، عدم کارکردن پمپ آب دستگاه، فشار کم آب ورودی و اتصال اشتباه رفت و برگشت آب رادیاتورها باشد که برای حل آن ها باید ابتدا شیر رفت و برگشت آب رادیاتورها را باز کرد، پمپ دستگاه را بررسی مجدد کرد و پکیج و رادیاتورها را هواگیری کرد. همچنین اتصال رفت و برگشت هوا را چک کرد.

تعمیر پکیج بوتان

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص تعمیر پکیج ، اینجا مراجعه کنید.

 

  • گارانتی تعمیرات ایرانی